....men du kan välja schyssta bananer!

Ja rubriken säger väl allt, alla i 9:an som hade idrott  idag fattar vad som menar.
Våran idrottslärare pratade S.M.A.R.T´-mat och dom sa några roliga saker som jag och lollo såklart misstolkade och började skratta.
Jag märkte att jag var dagens ängel enligt Emme och lollo, fråga inte varför men snacka om att vi fick en kick :P
Nu sitter jag och funderar på att börja med läxorna eller sticka på min blåa halsduk men ja vet inte.


Hatar att det inte finns mycket att blogga om så nu ska jag starta en frågestund :D


Frågestund!


Fråga vad ni vill och jag lovar att jag svara och sen lägger upp både frågor och svar på bloggen.


See ya /Gisela


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hur många killar är det du älskar?

2010-02-03 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0