You Belong With Me

Kan man älska någon mera än jag gör just nu?

Kan inte sova, äta, tänka eller prata.  Inte vara ledsen utan jag dansar på mitt rum hela natten lång för allt jag tänker på är du och jag, hand i hand, en sommar kväll, vart som helst med dig.
Jag vet inte hur det blir såhär men jag såd gid, du såg mig, våra ögon möttes och jag har inte slutat tänka på hur du värmde hela mig utan att äns behöva säga hej.
Du hade mig i dina klor innan du sa något men när du sa hej och såg som du gjorde på mig så trodde jag att jag skulle rammla så det var bra att vi sat ner. Jag kunde känna hur röd jag blev och att jag bara ville krama dig.
Jag vet inte vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: Simon

Ahhh, jag gillar dig också, Gisela, men inte så...

...

HAhahahaha, kunde inte låta bliXD!

2010-02-15 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0