Utan kan man leva!

Jag är singel, asså snacka om att jag inte vet vad jag ska säga om det.
Åter igen var det jag som gjorde slut, men jag måste säga en sak....Det finns ingen som mig så jag deppar inte men han gör nog.

Idag har jag bowlat och varit på teater, fett roligt att se killar man typ känner utklädda till tjejer :P
Ska bara påmina alla om att OLA gick vidare till globen, GLAD SOM F*******N ÄR JAG!
Jag skriver lite olika saker idag som inte hr något med allt att göra.
Saknar dig fett mycket och skulle göra allt som sod i min makt att inte behöv sakna dig, du svek mig och jag ångrar allt vi gjort tism men det fins inget jag kan göra åt saken.
Hatar killar!!!! dom kan bara gå och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0