vampire diaries <3333

Ok, nu har jag en sak att erkänna... Jag ÄLSKAR vampire diaries, det är superduper bra och det utklassar Twilight helt klart asså :)
Visst Twilight är bra men VD är så mycket bättre, älskar det.
Och vi ska juh bara inte änns börja prata och Stefan. Så sjuk snygg och en kille som är helt klart något för mig. Ok Edward och Jacob ser bra ut men Stefan äger båda på det.
Men Elena ser för bra ut, man borde inte få det i Tv, dåligt för dom som tar efter sig, hon är en bra person i serien men för söt :/
Damon är som värsta demonen, sjuks het, farlig men ändå gullig och snäll ( väldigt lite )
Älskar hela alltet och jag följer det för det är såååå sjuk bra :D<3


Damon, Elena och Stefan :D<3


Kommentarer
Postat av: carro

Håller med om att serien är jättebra!!!Hahaha

kram kram

2010-02-20 @ 09:16:05
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0