Faan, hur roligt kan man ha?

I helgen var jag hos min älskade syster Linnea.
Jag träffade Kim och det ända vi gjorde från att jag kom till att jag åkte var att skratta, jag har nog alrdig ärligt skrattat så mycket med min syster och hennes kompis :D
Vi hade väldines "sexigaste" homor och vad vi än sa så kopplades det fel och vi började skratta, nej men roligt hade vi så klart :D
Lite känslo snack blev det också på kvällen men sen återigen skrattade vi.
Idag så blev det att träffa Martin också, han gick hem efter maten sen när jag skulle dra så gick vi till bilden, jag skulle testa att glida fram men det blev att jag nästan ramlade och plus så fivk jag skir ont i min rygg men det blev att vi fortsatte att skratta :)
Nu ska jag sova för det är skola imorgon :)
Jag var på bi med Emma på lördagen också, såg It's Complicadet (stavning) den var bra

See ya /Gisse

Kommentarer
Postat av: johanna

nya blogg adressen är : johannajonsson.bubbleroom.se :)

2010-02-01 @ 09:55:52
URL: http://johannajonsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0