Helgen i Malmö!

Lördag: Klockan 04:30 gick jag upp i lördags, fixade mig sen åkte vi för att hämta upp jessica och Mattias för att kl 06:30 åka till Malmö på barndop :)
Bilresan ditt blev lång med trevlig, vi stannade ca två gånger annars satt vi och pratade, sov eller skrattade.
Vi stannade såklart på mcdonalds för att äta, gott!
När vi kom fram blev det att sitta i kyrkan och sen "efterfest" hos Maria och Sandor(stavning på namnet).
Det blev att börja vara lite social med alla som var där så jag började prata med det folket som satt i soffan, det inkluderar Mattias och Jessica.
Det blev smörgås tårta och läsk, vissa drack öl också, nämner inga namn "host" mattias "host x)
nej nu ska jag vara snäll, efter några timmar så började alla att dra sig hem och kvar blev Jag, Carro, Britt, Daniel, Håkan, Mattias, Jessica, deras mamma, Josefine, Robert, mormor, morfar, Lasse, Maria, Sandor och Mirah.
Några tog en promenad och när vi gick där så pratade vi trevligt och sen helt plötsligt började Mattias att springa av sig, trodde att han skulle försöka flyga, såg så ut :D
Men så efter någon timma med skratt så drog sig några mot Roberts lägenhet för att sova och vi som blev kvar fortsatte med det trevliga.
Vi tittade på jakten på jula, sen gick jag, åkan och britt för attlöpa pissa, när vi kom hem såg vi också första delan av Män som hatar kvinnor som nu ska gå på tv på lördagarna.
Det blev till slut dags att sova. Lite svårt men det gick.

Söndag: Jag vaknade av att alla pratade och gick upp, åt frukost och tog på mig mina kläder.
Sen så kom Mattias, Jessica, deras mamma, Lasse och morfar och vi skulle göra oss klara för att åka.
Jag gick ner för att Mattias skulle lägga kuddar i bilden och vi pratade om vädret.
När vi kom upp så vad det typ att gå ner igen och sätta sig i bilen och åka.
Vi åkte förbi Robert och Josefine för att säga hejdå men jag satt kvar i bilen och pratade i mobien med Jossan och mamma.
Sen återigen blev det bil färd i ca 6 timmar men vi stannade på Burger King för att äta och då uppstod det ett hamburga problem, det var en för lite, hjälp världen går under x)
Jag sov under nästan hela färden hem och nu är jag hemma.



En väldigt trevlig helg med många folk och här kommer det alla har väntat på... BILDER :D   Enjoy!
    

(inte så många men det är bilderna från mobilen, de från kameran kommer väl snart dom också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0