24/5-10 Uppdatering!

Har inte bloggat på länge men jag har inte haft orken till det. Mycket har hänt och det har gått upp och ner för mig just nu.

Den 19/5 blev en dag att minnas, jag och Johannes blev tillsammans :) Det bara hände och jag är sjukt glad för det  <3

Under helgen blev det att åka till Rejmyre för att träffa trollen där, Carro, Cade och Jennifer och det var väldigt trevligt. Under fredagen så badade Jennifer och vi satt och hade trevligt, var ute till efter kl 12:00 på natten och dansade och drack läsk. Mysigt Mysigt, men polisen kom och kollade där vi satt, dom trodde väl vi drack eller något sånt, blev att sova hos Jennifer och det va kul.
Lördagen började med att vi åt frukost sen drog till Carro och Cade (syskon) och då va vi ute, Jennifer och jag drog och åt glass sen så åkte vi runt på moppen. Det blev att dra till Maria (Jennifers kusin) och bada i deras pol, det var typ 20 grader varm och solen stekte sjukt mycket, det var egentligen tänkt att Petter skulle komma men det blev inte så, dom typ blev inte så glada på varandra, asså Carro och Petter. Dagen fortsatte och det råkade bli så att jag och Jennifer åkte ner i ett dike med moppen, fick blåmärken över hela mig, nae med tre på benet och ett stort på höger armbåge. Det gjorde ont men vi skrattade, sen under dagen blev det att äta, snacka och se film. Oturligt nog så när vi skulle sova så fick jag ont överallt och sjukt svårt att andas, så Jennifers pappa körde oss till akuten, där man fick vänta i fyra timmar plus att man inte hörde va docktorn sa för hon var inte svensk och pratade med en jobbig brytning på rösten. När vi kom hem så värmde vi köttbullar och åt och började se en ny film, men jag somnade och om andra drog till sina rum, Jennifer blev kvar och sov hos Cade (Dom är tsm).
När man vaknade på söndagen för att katterna jamade och ville ut plus att solen lyste rakt på mig, då blev jag inte glad. Vi åt frukost, satt och tittade på halva Tarzan sen skulle jag få skjuts av Jennifer till bussen, det tog 30 min att åka men det gjorde inget. När jag kom till Norrköping så åkte jag till Johannes och va med han en stund. När jag åkte hem så blev det inte så mycket att göra, hämta Andreas sen sova.

Idag har det varit skola, sen blev det att bada med Johanna och Lollo medan Johannes satt på land vid en bänk och typ väntade. Blev att åka till orrekulla för vi skulle måla grillplatsen och fixa där. Fick färg över hela mig ,en det var roligt, vi åt glass med jordgubbar också (gott)
Spelade in när min älskling satt och spelade piano, han är grymt duktig på det och jag har till och med en egen låt :D hur gullig får man vara asså. Åkte hem vi kl 20:10 och har sedan ja kommit hem, mått PISS!
Britt kom in och s att jag behövde städa mitt rum, jag bör nog be henne om hjälp för jag orkar inte kläderna själv.

Jag vet inte varför jag just nu mår dåligt utan jag bara gör det, håller på att börja gråta och allt jag vill är att vara med min mamma så hon kan hålla om mig och säga att allt kommer bli bra. Livet var så mycket enklare när man va liten, då behövde man inte bry sig om känslor och sådant skit.
Nej, men nu ska jag sova och hoppas på att inte börja gråta så jag gråter mig själv till söms.

Sova gott / Gisela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0