31/5-10

Helgen ägde, det blev att sova hos lollo fredag till lördag och du hade vi väldigt roligt. Vi pratade i telen, plattade håret, tjockade chips, godis och läsk. På lördagen blev det Gransnäs, första gången där och jag hade super kul :D Under vägen ditt bliv det att stanna i norrköping för att hämta folk där, sen åkte vi och tur att jag hade med datorn för vi lyssnade på musik under hela vägen.
Jag var med Lollo, Johanna och Malin hela tiden, Louise va med oss ibland. Alex och Jonatan var med oss av och till Det blev att sumobrotta, rida en mekanisk tjur, klättra på läskabackar och lyssna på sjukt bra musik. Det blev från kl 15:00 till 00:00 att vara där och när vi åkte hem hade vi roligt också. Jag hade badat precis innan vi skulle åka så jag frös sjukt mycket under hela vägen hem. Jag hade på mig två tjock tröjor och en jacka men frös ändå, så jag satte mig så Freddy kunnde värma mig. Han blev som mitt levande element.
Hoppas att alla jag var med hade lika roligt som jag hade.

Jag slänger in en bid där vi är alla plus ett av banden :)



Tack för en underbar dag mina älsklingar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0